Anti

多情却似总无情,唯觉樽前笑不成。蜡烛有心还惜别,替人垂泪到天明!

How can I be sure - Anomie Belle

幽暗,优柔迷幻, 混沌的空间!

How can I be sure
我該如何去堅信
That you won't walk away?
你永遠不會离我遠去?
Oh, angel of deception
噢,一個天使的騙局
Let me live this way
讓我活在謊言之中
Oh how can I be sure
噢~我該如何去堅信
the safety of your arms
你臂彎裏的風平浪靜
Doesn't suffocate me?
它不會讓我窒息?
With all that they do, huh?
就像他們所做的那樣,不是麼?
Well how can I be sure?
好吧,我該如何去堅信?

Don't give out on me
不要讓我精疲力盡
My hope, my apathy
也不要讓希冀和漠然消失
You know, it ain't easy
儘管你知道这不容易
Maintaining my believe
但請讓我堅信
That we are free
我们是自由的

I'll stay with thought familiar
我想和過去的我同在
I need alibi
但我需要一個藉口
That I don't know better
其實我很清楚
Until death within the lie
謊言會陪伴我直到我死去

How can I be sure
我該如何去堅信
That you won't walk away?
你永遠不會离我遠去?
Oh, angel of deception
噢,一個天使的騙局
Let me live this way
讓我活在謊言之中
Oh how can I be sure
噢~我該如何去堅信
the safety of your arms
你臂彎裏的風平浪靜
Doesn't suffocate me?
它不會讓我窒息?
With all that they do, huh?
就像他們所做的那樣,不是麼?
Well how can I be sure?
好吧,我該如何去堅信?

I'll stay with thought familiar
我想和過去的我同在
I need alibi
但我需要一個藉口
That I don't know better
實其我很清楚
Until death within the lie
謊言會陪伴我直到我死去
How can I be sure?
我該如何去堅信?
We are free
我们是自由的

评论 ( 1 )
热度 ( 11 )

© Anti | Powered by LOFTER